Zarządzanie szkołą wyższą to studia podyplomowe dla pracowników administracji UW. Uczestnicy dowiedzą się na nich, jakie są kompetencje organów uczelni, co to jest uniwersytet przedsiębiorczy, jak organizować badania i pracę zespołu, jaka jest rola marketingu na uczelni, jak zarządzać finansami w projektach, a także do czego uczelni potrzebny jest system SAP. Do 7 grudnia trwa rekrutacja.
Podyplomowe studia menedżerskie – zarządzanie szkołą wyższą: szkoła wyższa jako organizacja projektowa – są skierowane do pracowników UW, kierowników i liderów uczelnianych projektów. Ich celem jest doskonalenie pracowników administracji Uniwersytetu Warszawskiego z problematyki nowoczesnego zarządzania uczelnią jako organizacją projektową.
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się na Wydziale Zarządzania w piątki i soboty, przeciętnie raz lub dwa razy w miesiącu. Dla pracowników UW są nieodpłatne (finansowane z budżetu uczelni).
Zapisy trwają do 7 grudnia przez Internetową Rejestrację Kandydatów, a o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń (limit 30 osób).
Dodatkowe informacje można otrzymać w Sekretariacie Podyplomowych Studiów Menedżerskich Wydziału Zarządzania UW pod adresem e-mail psm(at)wz.uw.edu.pl lub numerem telefonu 55 34 032, 55 34 181.
Inauguracja zajęć odbędzie się 8 grudnia o godz. 13.30 w sali B205 Wydziału Zarządzania UW przy ul. Szturmowej 1/3.