Warsztaty z komunikacji dla pracowników UW

Drukuj

Centrum Pozasądowego Rozwiązywania Sporów przy Wydziale Prawa i Administracji przygotowało dwudniowe szkolenie dla pracowników UW. 6 i 7 marca zainteresowani mogą wziąć udział w warsztatach „Trudności komunikacyjne i konflikty w relacjach pracowniczych. Przyczyny i przeciwdziałanie”.

Zajęcia będą prowadzone metodami warsztatowymi, przy wykorzystaniu interaktywnych metod uczenia, takich jak dyskusje, symulacje i praca w małych grupach. Uczestnicy będą się także odwoływać do swoich doświadczeń.

 

W trakcie szkolenia będą ćwiczyć umiejętności komunikacyjne, które umożliwią im zwiększenie efektywności w relacjach prywatnych i zawodowych. Będą mieli szansę ocenić własne kompetencje komunikacyjne oraz asertywność w kontekście pracy. Nabędą też umiejętność konstruktywnego przekazywania i przyjmowania krytyki oraz informacji zwrotnych. Dowiedzą się, jakie są sposoby rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy, co to jest mobbing i dyskryminacja w ujęciu prawnym i psychologicznym.

 

Szkolenie poprowadzi Anna Cybulko, rzeczniczka akademicka ds. studenckich i pracowniczych Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się ona w zagadnieniach z zakresu psychologii społecznej – zajmuje się dynamiką małych grup, konfliktem i komunikacją interpersonalną. Jest mediatorką z wieloletnim doświadczeniem oraz członkinią Stowarzyszenia Mediatorów Rodzinnych.

 

Warsztaty odbędą się 6-7 marca w godz. 9-16 w sali 209 w Collegium Iuridicum I przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.

 

pobierz formularz zgłoszeniowy

 

mediacje.wpia.uw.edu.pl