Szkoły letnie i kursy dla pracowników w programie ZIP

Drukuj

Kurs z Excela i szkolenia językowe to propozycje dla pracowników uniwersyteckiej administracji, którzy chcą podnieść kompetencje zawodowe. Na zajęcia można zapisywać się od 17 i 21 stycznia. Do 18 lutego trwa również dodatkowy konkurs dla jednostek UW na sfinansowanie szkół letnich dla doktorantów w 2019 roku.

Kurs „Excel na poziomie podstawowym” oraz warsztat „Kształtowanie własnego dobrostanu a równowaga praca–życie osobiste” to propozycje zajęć dla pracowników uniwersyteckiej administracji, na które można zapisywać się od 17 stycznia. Rejestracja rozpocznie się o godz. 12.00.

 

Zajęcia z Excela będą odbywały się na Wydziale Nauk Ekonomicznych od 5 marca w każdy wtorek w godz. 13.45-16.00. Kurs obejmujący 10 zajęć poprowadzi dr Mateusz Kopyt. Warsztat o tym, jak znaleźć równowagę między życiem zawodowym a osobistym z dr Dorotą Kobylińską z Wydziału Psychologii odbędzie się 24 stycznia w godz. 8.00-16.00.

 

21 stycznia rozpoczną się również zapisy na zajęcia językowe. Osoby, które teraz uczestniczą w kursach, ukończą je i osiągną progres potwierdzony wynikiem testu, mają zapewnione miejsce na ich kontynuacji. Na wolne miejsca mogą zgłaszać się chętne osoby (prawdopodobnie wszystkie kursy będą kontynuowane i na wszystkich będą też miejsca dla nowych słuchaczy).

 

Warunkiem uczestniczenia w zajęciach dla pracowników administracji jest zapisanie się na nie za pomocą Platformy Kampus.

 

Więcej informacji

 

Szkoły letnie dla doktorantów

Do 18 lutego wydziały, instytuty, centra, ośrodki i inne jednostki organizacyjne UW mogą składać wnioski w konkursie na poprowadzenie szkół letnich dla doktorantów, które odbędą się w 2019 roku.

 

Krajowe i międzynarodowe szkoły letnie mogą mieć formę zarówno stacjonarną, jak i wyjazdową. Każda szkoła powinna być przygotowana dla przynajmniej 15 doktorantów UW i trwać minimum 10 dni. Na organizację szkoły stacjonarnej można otrzymać 56 700 zł dofinansowania, a szkoły wyjazdowej – 70 200 zł.

 

Więcej informacji